środa, 29 sierpnia 2012

Welcome!!!



 Welcome!

   Witaj, jeśli tu trafiłeś, to znaczy, że tak jak ja uwielbiasz książki. Więc jesteśmy prawie tacy sami, prawie gdyż u mnie jest jeszcze trochę nudy w tym wszystkim, ale to dobrze gdyż bez niej nie zaczęłabym przeglądać blogów o z recenzjami, blogów o książkach i nie zainspirowałyby mnie one do stworzenia tego blaga, a jak bym go nie stworzyła to Ciebie by tu nie było i byśmy się nie poznali!

   Tak więc oto witam wszystkich na 'wspaniałym' blogu o książkach, ale nie tylko...
Będą się tu pojawiać moje recenzję, luźne książkowe przemyślenia, a także zdjęcia, muzyka i inne (że też użyję tego słowa...) 'bajery' !

   Po prawej stronie znajdziecie linki do mojego twitter'a, tumblr'a, formspring'a i goodreads'a  -  zapraszam do followania!
  
   Ciągle jeszcze pracuję nad wyglądem ogólnym bloga. Z czasem wszystko będzie już na swoim miejscu.

   No i na koniec zapraszam do komentowania!
Jestem otwarta na wszelką krytykę i uwagi, jeśli zauważycie, że coś jest nie tak, gdzieś wystąpił błąd lub macie po prostu jakiś nowy pomysł to śmiało piszcie! Wszystkie komentarze uważnie przeczytam! :):D
Następny post już jutro!

Lots of love, Emma.  xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz